Rabu, 28 Julai 2010

Syukur ya Allah kerana menghadirkan insan ini dalam hidupku...




Selama berbulan lamanya saya ditipu tanpa saya sedar.. dan saya tak pasti apakah tujuan orang tu berbuat sedemikian.

Saya tak pasti sama ada selepas semua ini berakhir, adakah dia berjaya mendapatkan apa yang dia mahu? Sedangkan saya sudah dapat apa yang saya mahu... ^,^

Saya cuma mahu 1 je.. redha mak abah supaya saya dapat redha Allah.
Alhamdulillah sgt2!

Saya berharap dia tak dapat apa yang dia mahu tapi semoga dia dapat redha Allah...
Semoga dia diberi hidayah Allah..
Semoga saya adalah orang terakhir yang dia zalimi, selepas ni jangan Kau izinkan dia zalimi mana-mana hambaMu...
Semoga dia berbahagia di dunia akhirat...

Kalaulah dia tahu nilai kasih kerana Allah..
Kasih itu ikhlas tak bertambah kerana kebaikan dan tak berkurang kerana keburukan..

Syukur ya Allah.. Syukur kerana menghadirkan insan ini dalam hidupku..

Moga kita bertemu di syurga Allah...

amin... ^_^

"Berjumpalah dengan sahabatmu dan musuhmu dengan muka yang manis tetapi bukan kerana hina dan takut terhadap mereka.
Dan mantapkanlah dirimu tetapi bukan kerana sombong, dan rendahkan dirimu bukan kerana hina, dan hendaklah kamu menjaga kesederhanaan dalam segala urusan kerana sesuatu yang kurang atau lebih adalah tidak baik."
[Imam Al-Ghazali r.a.]

p/s : Allah sebaik2 Pelindung, sentiasa melindungi hamba-hambaNya yang disayangiNya.. ^,^
p/s/s: Thanks Shafiq untuk quote yang indah-indah di pagi hari..
p/s/s/s: Thanks Kak Mas untuk telehati yang sweet..
p/s/s/s/s: Thanks Romlah untuk kesetiaan susah senang sama2...
p/s/s/s/s/s: Thanks kak Marina for sharing... i truly appreciate it! :)
p/s/s/s/s/s/s:Thanks to all my frens yang sangat caring... ha, cepat reunion! cheese cake is waiting :)




Ya Allah... aku tidak mahu menyesal.. aku mahu mengingati Mu setiap detik dan saat dalam hidupku..

2 ulasan:

  1. :)
    nak alpukat + cheese cake....hehe...

    BalasPadam
  2. nak jugaaaaaaaa.... :)

    tunggu mak balik..

    kak, check offline msg d ym...

    *wink*

    BalasPadam

Assalamualaikum... :)

Tunjukkan aku kawan jalan mana arah kejayaan....