Selasa, 27 Julai 2010

Petang yang indah :)

Petang itu mendung..

Namun saya dan Romlah tak peduli! Kami dah plan nak berjalan-jalan di kawasan lapang berhampiran rumah. Tujuan merayau-rayau untuk berzikir sambil berjalan-jalan, sambil bermain pasir, sambil memanjat-manjat bukit kecil dan sambil menghafal surah-surah...

Romlah yang excited



pokok kelapa sawit belakang tu nampak comel tersusun, berbaris macam hiasan
teringat taman tergantung Babylon


pasir putih yang lembut dan halus.. Subhanallah












tiba-tiba ada pokok di atas tanah yang kosong ni.. Subhanallah









kawan-kawan, nanti masa datang rumah lillah, sila ingatkan saya membawa kalian ke tempat ni...
Tempat ni sangat mendamaikan.. sangat sesuai untuk bertafakur..
Subhanallah... i love U Allah!

Ya Allah... aku tidak mahu menyesal.. aku mahu mengingati Mu setiap detik dan saat dalam hidupku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum... :)

Tunjukkan aku kawan jalan mana arah kejayaan....