Jumaat, 16 Julai 2010

aku gila dalam rindu dan cinta pada Nya...

Aku mencintai kematian kerana rinduku kepada Allah....

Aku mencintai insan kerana dia membawaku kepada Allah....

Dunia mengejarku dengan menampakkan indah perhiasannya, namun seruan syuhadah itu lebih indah..

Apakah yang lebih mengujakan hati selain bertemu kekasih yang siang dan malam menjadi kerinduan?

Ya Allah... Sesungguhnya aku amat merinduiMu....



Ya Allah... aku tidak mahu menyesal.. aku mahu mengingati Mu setiap detik dan saat dalam hidupku..

3 ulasan:

  1. Allah huakbar X3..

    semoga segalanya dipermudahkan..

    BalasPadam
  2. amal la doa dr Rasulullah saw ni: “Ya Allah dengan ilmu ghaib yang ada pada-Mu dan kekuasaan-Mu terhadap makhluq, hidupkanlah aku selama Engkau mengetahui bahwa kehidupan ini lebih baik untukku dan wafatkanlah aku jika Engkau mengetahui bahwa kematian lebih baik untukku”.

    BalasPadam
  3. to insan kerdil :

    Amin ya Rabbal alamin...

    syukran

    to kak wani usm L

    amin ya rabbal alamin....

    BalasPadam

Assalamualaikum... :)

Tunjukkan aku kawan jalan mana arah kejayaan....