Selasa, 30 Mac 2010

astagfirullahalazim....


aku bersyukur padaMu Allah... sentiasa bersyukur padaMu.. Memadailah dengan nikmat yang Kau berikan ini... Aku tidak mahu lalai dalam menunaikan tanggungjawabku.. Hati ini sungguh derita bila terjatuh dalam dosa.. Ampunkanlah aku, terimalah taubatku.... Berikanlah aku taubat nasuha itu ya Allah....


aku bersabar menempuh segala ujianMu.. kerana aku redha apa yang Kau redha ya Allah.. Bahagiakanlah hati ini ya Allah... :'-(

perbaikilah akhlakku ya Allah.. aku malu kepadaMu ya Allah....


cinta kasihku hanya untuk Allah...
Hidup matiku hanya untukMu...
Hanya untukMu...
Hanya untukMu.....

Ya Allah... aku tidak mahu menyesal.. aku mahu mengingati Mu setiap detik dan saat dalam hidupku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum... :)

Tunjukkan aku kawan jalan mana arah kejayaan....