Selasa, 15 Jun 2010

Allahu...


Ya Allah Ya Rahim...
Aku ingin mencintaiMU setulusnya..

mencintaiMu dengan sepenuh jiwa ragaku..
mencintaiMu dengan penuh ketaatan...

Aku ingin mendekatiMU pada setiap langkahku...
Aku ingin hidup dalam cintaMu...
dan mati dalam cintaMu...

Sehina apapun diriku..
Kuberharap untuk bertemu denganMU ya Rabbi..


ya Allah...

Engkaulah sebaik-baik Pencipta...

Aku memohon padaMu, peliharalah diriku, keluargaku & sahabat-sahabatku dari azab kubur & neraka....

jadikanlah kami termasuk dalam golongan orang-orang soleh...

berikanlah kebaikan kepada kami di dunia dan di akhirat....

amin ya Rabbal alamin...

Ya Allah... aku tidak mahu menyesal.. aku mahu mengingati Mu setiap detik dan saat dalam hidupku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum... :)

Tunjukkan aku kawan jalan mana arah kejayaan....