Khamis, 5 Mei 2011

Argh!!! Semakin hampir ke kubur!

*click to enlarge *

Terima kasih emak kerana menjaga ovum dgn baik, memilih ayah yg baik,menjaga perkahwinan dgn baik,krn sudi mengandung 9 bulan lebih, menyusukan setahun lebih dan mendidik & membesarkn selama 24 tahun. Segala pengorbanan, air mata & doa mak, anakmu ini kenang...kakak sayang mak :)

Terima kasih anak-anak muridku kerana menjadi anak-anak yang baik dan selalu membuatkan cikgu gembira dan selalu memberikan cikgu semangat. Kamu mungkin tidak tahu betapa banyaknya pengajaran hidup yang cikgu dapat belajar daripada kalian... Cikgu sayang kalian :)

Thank you to everyone who has wished me happy birthday on the facebook, and if May 4th is your birthday too, happy birthday to you!

Terima kasih Allah kerana mengizinkan aku menjengah alam fana ini. Terima kasih kerana sudi mengampunkan diri aku yang sering lupa dan lalai. Ya Allah, berikanlah kekuatan kepadaku untuk mencintaiMu sepenuh hatiku...

Pada akhirnya, aku akan ke sini....
.
.
.
.
.
.
.


Tadi dapat sms daripada Hafiz, adik lelaki saya. Fuhh kiriman doanya seolah kakaknya ini sudah berada di dalam kubur. Memang menginsafkan......

Sudah, saya sudah tua. Saya sudah bertaubat. Sila jangan ajak saya buat maksiat ataupun membuat lagha.
Sekian.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum... :)

Tunjukkan aku kawan jalan mana arah kejayaan....