Sabtu, 18 Oktober 2008

saat semua org dah tido.. aku dan DIA


sejuknya pagi ni.. owh, dah pukul 4.30am, tak tidur lagi..terlupa. tadi mengedit graf untuk final projek. sekarang nak cari isi untuk program motivasi sekolah petang nanti kul 2.50ptg. Apa la yang nak disampaikan ni ?? Camana nak motivasi kan orang len kalau diri sendiri pun mcm tgh takde motivasi?? ~ SemOga dgn sedikit usaha hambaMu ini membakar semangat insan lain, Kau kobarkanlah semangatku Ya Allah.. :'-(




Surf internet singgah di blog rasmi PPM, click pada tentatif program yang dah susah payah fairuz taip (mekasih banyak SUO!!)


Hm.. tak datang lagi ilham.. Ya Allah.. luruskan hatiku, niatku, gerak kerjaku.. basuh sikit hati lillah.. Clorox sikit. biar luntur karat2 dosa tu..

Ya Allah Ya Tuhanku.. andai hambaMu ini berdosa.. ampunilah hambaMu ini kerana sifatMu Yang Maha Pengampun.. Ya Allah walau siapa pun aku, aku cumalah hamba kerdilmu yang beruntung kerana rahmat kasih sayang Mu dan akan sia-sia andai Kau mengabaikan aku.. :'-(


Tak berdaya aku melakukan sesuatu tanpa izinMu.. Tak berdaya aku menyentuh hati adik-adik itu andai Kau menutup pintu hati mereka.. Ya Allah.. wahai Yang Paling Pengasih dan Paling Penyayang.. berilah aku hidayahMu dan ilham Mu agar kata-kata ku nanti dapat meresap ke dalam hati sanubari setiap yang mendengar agar kata-kata ini dapat menjadi punca hidayah yang bermakna dalam hidup mereka dan hidupku.. Jadikanlah setiap butir kalimah ku sebagai zikir yang menggetarkan hati kami.. yang merapatkan diri kami pada mu.. yang meruntuhkan tiang-tiang cinta dunia dan cinta makhluk yang menguasai hati kami..


Wahai Allah.. aku tak berdaya.. Engkau tahu.. aku menyimpan rahsia.. Engkau lebih tahu.. Hatiku di dalam genggamanMu.. Kurniakanlah aku keikhlasan ya Allah.. Aku tak mampu memilikinya tanpa izinMu.. Izinkanlah Ya Allah.. Izinkanlah Ya Allah..Izinkanlah...


P/s : doakan kami semua~~~~~~ nak pergi turun lapangan nih!!

Tiada ulasan:

Catat Komen

Assalamualaikum... :)

Tunjukkan aku kawan jalan mana arah kejayaan....