Ahad, 10 Jun 2012

Hari Yang Tenang


Hari ini merupakan hari yang amaat bermakna buat saya. Awal pagi dalam pukul 8 lagi sudah mula dengan usrah atau lebih dikenali sebagai mesyuarat staf-staf. Kemudian mesyuarat sehingga ke tengah hari. Petang pula menguruskan pendaftaran pelajar. Lewat petang pula pergi melihat staf-staf menyusun atur perabot-perabot dalam kelas tuisyen. Malam pula pergi keluar makan meraikan sepupu-sepupu yang datang ke rumah.

Hari ini saya menyaksikan beberapa peristiwa yang sangat mendamaikan.
Pertama, saya terharu kerana staf-staf saya sangat baik. Ianya membuatkan saya sangat sayangkan mereka.
Kedua, saya terharu kerana beberapa orang pemuda yang tidak dikenali cuba menyelamatkan emak saya malam ini. Saya rasa bersyukur dan gembira kerana hari ini bertemu dengan ramai orang yang baik-baik. Tenangnya rasa....

Alhamdulillah...

Hari ini sibuk, penat dan tenang.
Semoga ketenangan ini berkekalan...

:)

Ya.. Syukur Ya Allah...
Berilah daku kekuatan dan bimbingan dalam menghadapi hidup ini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum... :)

Tunjukkan aku kawan jalan mana arah kejayaan....