Sabtu, 21 Mac 2015

Susu Kambing Kolagen Prima

Setelah tragedi minggu lepas (maklumlah menyusukan anak kekurangan kalsium) saya terus minum susu kambing setiap hari. Kebetulan minggu lepas berniaga sebelah gerai susu kambing kolagen... Sarapan saya ambil 2 sachet, tengah hari saya ambil 1 sachet dan malam saya ambil 2 sachet.. Perubahan yang saya rasa ialah badan tidak berangin, kalau tak selalu masuk angin, kulit tak berminyak @ kering dan bibir tak pucat. Alhamdulillah..Saya tak suka susu lembu, alhamdulillah susu kambing kolagen ini tak ada bau dan sangat sedap... 

Nota : Saya bukan agen susu kambing ini.. Sekadar berkongsi kebaikan..Inshaallah berkesan untuk anda juga.. 
Nota lagi : Mungkin di masa depan jadi agen akibat nak simpan stok untuk diri sendiri heehe
Nota lagi lagi : RM35 sekotak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum... :)

Tunjukkan aku kawan jalan mana arah kejayaan....