Selasa, 29 April 2014

Taska Pilihan Ibu Buat Permata Hati Ibu

Adat ibu bekerja... Menghantar anak ke taska... Saya terpaksa cerewet memilih pengasuh kerana anak adalah harta paling beharga bagi ibu bapa... Pengasuh menjadi orang pertama yang membentuk peribadi anak kerana 12 jam anak saya akan tinggal di taska... Apabila balik ke rumah, sudah letih dan tidur (sama juga ibunya).. Setelah kita berusaha, berdoa dan bertawakal... Allah sebaik-baik pemelihara...

Inshaallah lepas bersalin... Andai diizinkan Allah mahu meletakkan anak di Taska Dayang Raudhah. Lokasi taska di Bandar Tasik Puteri, Rawang. Taska ini diusahakan oleh suami saya. Perancangan kami, selepas bersalin saya akan menyelia taska ini. Jadi sambil tengok anak sendiri, dapat menjaga taska ini.. Inshallah..

Apa kelebihan taska ini?
> Terapi Quran iaitu alunan bacaan Quran yang lembut akan dipasang selama 24 jam sehari.
> Kelas Asas Quran menggunakan kaedah playschool yang lebih mesra kanak-kanak
> Kelas Asas Bahasa Inggeris menggunakan kaedah fun learning yang mengutamakan kemahiran bertutur dalam bahasa Inggeris.
> Kelas Seni, Kelas Sains, Kelas Math, Kelas Muzik dan pelbagai lagi kelas yang menarik untuk membantu perkembangan anak-anak...













Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum... :)

Tunjukkan aku kawan jalan mana arah kejayaan....