Ahad, 19 Jun 2011

Formula praktikal rumah tangga harmoni


Minggu ini saya pulun menghabiskan buku ini. Inilah buku nipis yang sarat dengan nasihat lembut yang membuka mata hati. Saya berikan 5 bintang untuk buku ini! Sebenarnya emak membelikan buku ini khas untuk saya tahun lepas lagi tetapi baru sekarang saya membacanya... Pada mulanya saya lansung tiada 'mood' untuk membacanya. Namun disebabkan ingin membantu seorang sahabat, saya pun terbacalah buku ini... Saya membacanya dengan tujuan untuk mencari ilham apabila memberi nasihat kepada sahabat saya..
Kepada sesiapa yang sedang mencari formula praktikal mengekalkan keharmonian rumah tangga atau bakal rumah tangga, silalah baca buku ini....
cute smileys hug emoticon

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum... :)

Tunjukkan aku kawan jalan mana arah kejayaan....