Selasa, 7 Julai 2009

tag dari nusaibah

lillah telah di tag.. ni kali pertama lillah menjawab tag.. kesian adik yg tag lillah ni, maap dik.. akak busy lately ni.. akak cubala jawab mana yang bole.. ukhwahfillah :)



1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
dakwah.... (amar maruf bergerak seiring dgn nahi mungkar)


2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
kertas A4 kosong


3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
erm.... emmmmmmm kat mana ? mmmm.. kat umah anak yatim .. hehe kenduri ada ramai budak2 main lari-lari baru meriah... hehe



4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
hubungan dgn sape? wallahualam....



5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
ye.. dgn jalan dakwah.. nak sehidup semati dgn jalan ni.. amin.. :)



6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
kedai tomyam apatah nama dia.. kat depan rumah kak teh.. :)



7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
buku kedai online.. hehe..


8. Nama penuh anda?
nur khalilah rasyidah bt abd karim... (maksud nama = cahaya teman sejati/kesayangan yg cerdik..)



9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
mak...



10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
Rasulullah saw... heee... rindula.....


11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
ramai sgt.. semua kwn2 ppm palg rapat... kakak abang senior.. geng MT... geng foya2.. ramaila.... semua pun rapat & sayang sgt2!! :D



12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
mesti ar... takde bibik nak tolong...


13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
Firdaus ~~



14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..

Nusaibah Hasbullah..

kawan blogger..

ada fikrah..

ada kucing cute di blog dia.. sukanya..... ;)


blog dia kaler hitam... nice...


15. 8 perkara yang saya gilai..
main kucing, baca buku, blogging, usrah, uzlah tazkiyah, meeting, shopping utk org lain, jalan2...



16. Pelukan atau ciuman?
bergantung dgn siapa..


17. 8 buah buku yang paling baru di baca?
buku2 utk mengisi jiwa...


18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
apatah.. tak ingat.. tak brapa fokus masa org len pasang lagu... yang pasti lately ni dengar lagu mentari senja..


19. mari main TAG 8 orang lain.
akak tak sempat la nak main... huhu.. akak main sampai cni je eh... :)

Tiada ulasan:

Catat Komen

Assalamualaikum... :)

Tunjukkan aku kawan jalan mana arah kejayaan....